Temat: Kolorowe kredki

Cele:

– usprawnienie motoryki małej

– rozwijanie koordynacji wzrokowo- ruchowej

– utrwalenie nazw kolorów

– rozwijanie spostrzegawczości i myślenia

 

  1. Powitanie części ciała- ruchy naprzemienne, witają się ze sobą części ciała po przeciwnej stronie np.

 

lewa ręka- prawa ręka

lewy łokieć- prawy łokieć

prawa noga- lewa noga

podaj swój przykład….

 

  1. Ułóż według koloru- klasyfikacja według jednej cechy. Wysyp kredki z pudełka i podziel je według koloru.

 

  1. Bierki- złap w rączkę tyle kredek ile dasz rady, postaw na stoliku i rozsyp, spróbuj pozbierać kredki po jednej tak by nie ruszyć innych kredek.

 

  1. Od najmniejszej do największej- ułóż kredki według polecenia.

 

  1. Dokończ rytm

 

 

 

  1. Wykonaj zadanie.

 

  1. Przyjrzyj się kolorowym kredką i zastanów się jaki kolor będzie następny
  2. Dorysuj dwie kredki większe po lewej stronie i dwie kredki krótsze po lewej stronie.

 

Miłej zabawy!

Oliwia Rabinek

 

Skip to content