Temat: Kolorowe kredki
Cele:
– usprawnienie motoryki małej
– rozwijanie koordynacji wzrokowo- ruchowej
– utrwalenie nazw kolorów
– rozwijanie spostrzegawczości i myślenia
- Powitanie części ciała- ruchy naprzemienne, witają się ze sobą części ciała po przeciwnej stronie np.
lewa ręka- prawa ręka
lewy łokieć- prawy łokieć
prawa noga- lewa noga
podaj swój przykład….
- Ułóż według koloru- klasyfikacja według jednej cechy. Wysyp kredki z pudełka i podziel je według koloru.
- Bierki- złap w rączkę tyle kredek ile dasz rady, postaw na stoliku i rozsyp, spróbuj pozbierać kredki po jednej tak by nie ruszyć innych kredek.
- Od najmniejszej do największej- ułóż kredki według polecenia.
- Dokończ rytm
- Wykonaj zadanie.
- Przyjrzyj się kolorowym kredką i zastanów się jaki kolor będzie następny
- Dorysuj dwie kredki większe po lewej stronie i dwie kredki krótsze po lewej stronie.
Miłej zabawy!
Oliwia Rabinek